Pages

Monday, April 11, 2011

perempuan tak sensitip la!

sape cakap pompuan nie sensitip? kaum adam yg buat perempuan jadi sensitip. why?
becouse kaum adam angap yg pompuan nie leceh la, sensitip la, tp sena nyer tak pon.  tak caye?



1. sume ade mood swing. pompuan pon same laa jugak. lagi2 tgh bulan. da mmg lumrah alam kan... so, abg2 kat lua sane , tgk la dulu mood awek cam ne pd ary tu. kalau bnyk tnye mase org nga xde mud kompem girl ckp ''awk nie bnyk tnye la''.


2.kalau pompuan da bergelar isteri , sume keje dia kene buat...basoh pingan, memasak,kemas ruma, buat anak....lelaki tak membantu pon... kalau ade pon, tlg tengok jee...wadehe.. tolong2 laa isteri tuu wat keje.. kaum hawa pon bekerja jugak....

3.pompuan kalau bawak kereta mesti lembap. heeeloooo! kami tak lembap juz berhati2 jee k.,..buat ape nak bawak kereta laju2...org laki mesti maki hamun pompuan bawak kete lembap. org kalau da kene maki hamun kompem laa sensitip beb!

4.mase tengah bercinte ciap pegang2 tgn , pelok2 pingang , rabe2 ,i lap u u lap me. tapi bile da kawen sume tuu tingal sejarah...aiyooo... ape gune kua duit 10ribu tapi tak romntik macam mase bercinte dulu... betol dok?

5. lelaki selalu lupe tarikh2 keramat macam aniversary... bagi lelaki tak penting tapi bagi pompuan penting..  bg la sumthing atau paling koman pon bg wish.,.
 tips : bg wish at bini sebelum nak tido kompem hapy giler punyer...hehek...(gatal)

sooo , konklusi nyer pompaun tak sensitip oke melainkan ade org yg wat dorang jadi sensitip... manusia beb...peace.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...