Pages

Sunday, March 27, 2011

anak mak. anak bini

hai sygs. hikhik (gatal) , lame kot tak update . saye nak berterime kasih la kat abg2 engineer berukband sebab da berusaha wat line berukband makin LEM ! (amek la award kaw).

oke la . tak baek mara2 , lebih2 ag aku anak yg baek. betul kan mak? (mak aku anguk2) haha!. korang base dengar pompuan gedik , pompuan anak manje , anak mami . pena dengar LELAKI anak mak ?

sume orang syg mak , ade kat sini tak syg mak? ==.==( muke garang) tak baek la , ite sume kene syg mak . (da selesai bermadah)

maksud lelaki anak mak adelah lelaki yg mendengar cakap mak dia sampai nak pakai boxer wane pe
pon tanye mak. sume mak . sikit2 mak . mak tu , mak nie . mak mlm nie bole mimpi basah? (oke, agak keterluan) .
tapi fed up kot dapat laki cam nie . lelaki kan pemimpin . so sume keputusan dia kene wat tok memimpin keluarga dia kelak . bukan aku ckp jgn dengar ckp mak tp berpade2 laa .

yang lagi parah , dengar cakap bini . laky kan ag kuat dari pompuan so pompuan la kene dengar cakap laki. da name ketua keluarga . 1001 peratus sume dengar cakap bini . seyes aku cakap , anak dia nanti pijak , ludah , kurang aja kat bapak dia sebab bapak dia suke dengar cakap bini .

oke2 , nie da jauh berbatu berbeza dengan ''BERTOLERANSI''. teloransi berbeza oke .

wahai lelaki sekalian , pimpin lah keluarga mu dengan baik . pimpin lah mereka untuk mendekati ALLAH .

berkhidmat untuk blog,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...