Pages

Tuesday, March 29, 2011

cerita Z.I.N.A.

CERITA 1.
tajuk - KEBODOHAN TERSERLAH .

korang nak tawu , kat sekolah pon budak2 remaja sekarang boleh berzina or romen lam bahse kasar . cam nie cite nyer...jeng3

memandangkan kelas aku di blok baru , so bangunan sekolah tu agak sunyi sebab ada kelas sesi pagi je. sekolah aku ade 2 sesi , pagi (form 3, 4 , 5 ,6) petang (form 1 n 2 je) . memandangkan ary kejadian ary jumaat , budak2 sesi pagi balek awal kul 12.40pm.

lepas aku habis kelas tambahan akaun lam kul 5.20 pm ase nyer , cikgu aku lalu at tangga belakang yang sunyi gila.seram gak la walaupon ary siang (oke, xde kene mngene) . so nak dipendek kan cite , mase cikgu aku turun kat tangga belakang , dia ternampak budak comolot!!! .

cikgu aku terkejut and and and budak gatal , miang , gersang , sangap tu lari macam nmpak hantu!

cikgu aku nak kejar pon tak sempat . kalau la aku dapat budak tu , aku...aku...aku...aku tamapar laju2 dua ekor budak tu ! gatal sgt !

ape la nak jadi dengan dunia ni! tempat cari ilmu pon bole wat macam tu.

p/s : ade lagi cerita ke-2 . tunguuu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...